Pitanja
Koliko dana knjiga čeka korisnika nakon što smo ga obavijestili da knjiga čeka?
2
Nakon koliko dana ističe rezervacija?
Ako bude puno ljudi na listi čekanja, ovo treba postaviti na nerazumno velik broj dana, jer sustav ne uzima u obzir listu čekanja.
Da li se može rezervirati oštećen primjerak?
DA
Da li se može rezervirati primjerak koji nije za posudbu?
NE
Koliko maksimalno knjiga korisnik može rezervirati?
6
Da li korisnik na svom sučelju vidi koji je po redu na listi čekanja?
DA
Da li korisnik može rezervirati određeni primjerak ili samo sljedeći dostipan primjerak?
samo sljedeći dostupan primjerak
u nastanku!!!!
vrše se preko intraneta (knjižničarsko sučelje Kohe: koha.ffzg.hr:8080/)
(vježbe na: http://koha.rot13.org:8080/)
Rezervacije građe su za sad moguće samo preko intraneta, ne i preko javnog kataloga (korisnik se mora obratiti knjižničaru na pultu ako želi rezervirati knjigu koja ima signaturu otvorenog pristupa, ali je posuđena).
Postupak naručivanja iz zatvorenog spremišta.
1. Pretražujemo katalog: opcija Search
- u popisu rezultata: ako knjiga kao lokaciju ima navedeno 'provjeriti na pultu' - znači da se ne zna je li u zadužena u starom sustavu ili je u ZS
- u rezultatima pretraživanja, kliknemo na naslov kojeg želimo rezervirati
- otvara se detaljni zapis o naslovu – odabiremo opciju „Place hold“
- otvara se okvir u kojem moramo unijeti korisnikovo ime
- otvara se obrazac za rezervacije („place hold on naslov)
- biramo opciju 'place hold'
- time smo stavili rezervaciju na naslov (bibliografski zapis) - odn. na sve primjerke vezane uz taj zapis
Ovaj korak može napraviti bilo koji knjižničar na bilo kojem pultu.
2. Cirkulacija : Circulation reprts : Holds Queue
- otvara se popis svih rezerviranih naslova, sortiranih po zbirkama
- Za sve naslove koji su na našem katu – klikamo na naslov da bismo otvorili puni zapis.
- Za svaki primjerak na bibliografskom zapisu – klikamo na barkod da bismo otvorili zapis o primjerku.
3. Provjera starih zadužnica
- uvijek je važno prvo staviti rezervacije na naslove, a tek onda provjeravati zadužnice
- za svaki primjerak koji je na našem katu provjeravamo stare zadužnice (provjeriti da se radi o pravom primjerku prema inv. br.)
- provjeru zadužnica mogu raditi demonstratori kojima se samo isprinta lista
- mijenjamo statuse na svim primjercima za koje smo provjerili zaduženja:
a)ako smo ustanovili da je knjiga u starim zaduženjima – 'U staroj evidenciji posudbe'
b)ako smo ustanovili da je knjiga u starim zaduženjima, i već smo poslali opomenu – 'Poslana opomena'
c)ako nismo našli zaduženja za taj primjerak – 'zahtjev za ZS'
obavijesti korisnicima?
4. Zatvoreno spremište
u 8 i u 14h generiraju se liste zahtjeva za ZS
vade se svi primjerci jednog naslova (pa višak ide na obradu u OP)ili ne?
rezerviraju se svi bibl. zapisi za jedan naslov ili ne?
3. Pult prizemlje
čipiranje
obrada primjerka (promjena lokacije u 'pult prizemlje', brisanje predložene signature)
ako se knjiga vraća u ZS - lokacija: ZS i stara sig.