1. 0daberite temu za pretraživanje.
Upišite svoju temu na popis potrošenih tema.
2. Ispišite područja psihologije prema APA klasifikacijskom sustavu (APA CC) u koja bi mogla pripadati vaša tema.
3. Ispišite pojmove iz tezaurusa koji se tiču odabrane teme.
Koristite tezaurus u bazi PsycINFO.
Opet, kao i u prethodnom zadatku, pazite da baš sasvim ne promašite ono što je relevantno za vašu temu, ali probajte razmišljati široko i ne brinite previše da li je to sasvim točno.
4. U katalozima knjižnica potražite nekoliko knjiga koje bi mogle poslužiti za produbljivanje znanja u području kojem pripada odabrana tema.
Pretražite barem tri kataloga.
5. Identificirajte nekoliko ključnih časopisa za područje u koje pripada odabrana tema.
Provjerite u knjižničnim katalozima da li su odabrani časopisi dostupni, bilo u tiskanom, bilo u elektroničkom obliku.
6. Pronađite barem jedan pregledni rad (literature review) koji obrađuje odabranu temu!
Pretražite bazu PsycINFO. Iskoristite pojmove iz tezaurusa ispisane u 3. zadatku, no sada budite precizniji u odabiranju pojmova i pokušajte dobiti što relevantnije rezultate.
7. Pronađite nekoliko radova domaćih autora.
(članke iz časopisa, disertacije, magistarske radnje ili izlaganja s konferencije)
8. Pronađite nakoliko instrumenata u bazi testova Centra za psiodijagnostičke instrumente (CPI).
Katalog pretražite prema predmetu mjerenja. Pošaljite link na rezultate pretraživanja kataloga.
Za pronađene testove pokušajte locirati recenzije objavljene u Mental Measurement Yearbook (ako ne uspijete naći iste instrumente kao i u CPI bazi, pronađite recenziju nekog drugog testa).
9. U bazi PsycINFO pronađite nekoliko radova u kojima se koriste instrumenti iz zadatka broj 8.
(ako ne uspijete naći iste instrumente kao i u CPI bazi, odlučite se za neke druge, navedite ih ih ispišite radove u kojima su korišteni).
10. Pronađite članak na Wikipediji koji se tiče odabrane teme i kritički se osvrnite na pronađeni članak.
- Sve reference, u svim zadacima, ispišite prema APA stilu.
Primjeri od prošle generacije: