KOHA
Zatvoreno spremište: Revision 2

Call slip Koha nema. Razvoj je najavljen.

Kako se šalju zahtjevi u Zatvoreno spremište?

Knjižičar ili korisnik stavljaju rezervaciju na naslov. Ukoliko
naslovi postoje u različitim zbirkama, rezervacija se stavlja na svaki
naslov pronađen u bilo kojoj zbirci.

Zatvoreno spremište dobiva zahtjeve sortirane po zbirkama. Zahtjevi predani do 14 sati obrađuju se do 16 sati. Zahtjevi predani poslije 14 sati, obrađuju se od 8 ujutro.
Građa iz ZS dostavlja se u prizemlje.

U prizemlju se sortira i obrađuje:

  • svaki primjerak dobiva čip
  • ako ide u posudbu:
    • pod smještaj se bilježi - Pult prizemlje
    • ne pridjeljuje joj se signatura (briše se predložena signatura)
  • ako knjiga ne ide u posudbu, vraća se u ZS
    • pod smještaj se bilježi - Zatvoreno spremište
    • u polje signature prepisuje se stara signatura s knjige i dodaje se prefix zbirke

MOŽDA preko transfera:

    • transfer to do
    • (What is a Transfer To Do? A Transfer To Do is where a patron in another library/branch has requested an item that is on your shelf. This tells you the items that need to be sent to other libraries/branches. How do you Transfer an Item? To Transfer an item, locate the item on the shelf, ready it for shipping and click the "Transfer This Item" button next to the item. This will change the status of the item to "In Transit" from your branch to the destination branch.)
    • transfer to receive
    • (What is a Transfer To Recieve? This report shows all the items from other libraries/branches that are in transit to your branch. The status of all these items is marked as "In Transit" How do I process a Transfer To Recieve? One the item has physically arrived in your branch, click "Recieve Item". This will change the status of the item from "In Transit" to "Waiting". The item will now show on the "Holds Awaiting Pick Up" report.)
  • ako preko transfera - svakako kao jedan branche staviti zatvoreno spremište

ne preko transfera. onda bi zatvoreno spremište trebala biti branch